17 Aralık 2010 Cuma

Cok Igrenc Bigun Gibiydi Bugun

bugun okul cok igrenc gecti gibi geldi bana. once okula gittiimde hoca kompozisyonlarimizi begenmediini sinifta tekrar yazmamiz gerektiini soledi sora sunum yapildi falan filan ara vermeden iki ders yaptik sora disari ciktiimda ole bi ruzgar vardiki ucucaim sandim. sora arkadasla yemee gittik gidene kadar pestilim cikti ya sanki biyere yetisecek o kadar hizli yuruoduki. sora aklima birden sinavim olduu geldi sinifa gittim sinava bi baktim cok kolay ama aklima hicbisi gelmio yazamiorum sora iiki hoca kitaptan bakabilirsiniz dedide rahatladim ya sora aradim kitaptan butun cevaplari yanliz bikac soruyu bulamadim nese sinav bitti hoca sinavi bitenler disari ciksin dedi asagi iniodum bizim orada bi kahve makinesi var arkadaslar orada durmuslar bana "25 kurusun var mi? "die sordular ben "var" deyince "biz 50 kurus attikta simdi tekrar alamioruz sen bisi al ona" dediler istediim seyi secemeden arkadas kahveye basti ve kahve icmek zorunda kaldim. ben "ben kahve sevmem" dediimde arkadas "icmezsen serumla iciririm" fln deyince icmek zorunda kaldim. sora ben orada kahveyi icmee calisirken bi baktim biri kostum partisi icin bilet satio. birden bende gitmek istedim ama hicbi arkadasim gitmio ben ne yapicam orada dedim sorada keske bi arkadasim gitseydi bu partiye dedim. ama onlar gitmez o yuzden bende gidemiorum. neden butun arkadaslarim bole assosyal hicbiyere gitmiolar fln die dusunmekteyim daa... 
nese hoca ders yapmadi yolladi hepimizi  yarim saat fln servis bekledim sora servise bindim bindiimdede birden aklima doumgunumle ilgili cok guzel planlar geldi ins yapabilirimde kimsenin gelebileceini sanmam.. nese servis baska yoldan fln gitti bende yolu bilmiom birden acaba yanlis servise fln mi bindim dedim icimden. bi baktim bildiimiz yola geri donmusuz fln indim servisten bide yarim saat yurudum dolmusa binebilmek icin. dolmusa bindim iiki dolmusa bindiimde trafik cok yoktu yoksa ben artik delircektim. eve geldim. geldiimde annem misafirlige gideceimizi soledi ben gelmisim 20 yasima daa beni arkalarindan misafirlige fln surukluolar ya... nese cok igrenc bigundu.. 
hee bide bugun barbieyle ilgili sunum yaptilar bizim siniftaki arkadaslar sora birden aklima arayipta bulamadiim ama ablamin bana hediye olarak getirdii barbie geldi cok guzel bi barbieydi ya biraz once evde aradim bulamadim :( bu barbie bi arkadasin doumgunude arkadasa hediye olarak gelmisti bende cok begenmistim ve heryerde aramistim bulamadim fln ama sora ablam antalyaya gitmisti oradan getirmisti fln cok sevinmistim :)

Not: bi onceki posttaki benim yazin yazdiim bi hikaye denemesi yani benimle ilgisi fln yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder