18 Aralık 2010 Cumartesi

Yine Sabahin Korunde Uyandim Ya !!

okul yok bisey yok yine sabahin korunde uyandim... saat 4 te kurs var ve ben yine saat 10 da uyandim nasi bi olaydir bu ya... artik alistim heralde hergun erken kalkmaya ve yine ayni saatte uyanmam gerekiomus gibi hissettim heralde.. nese sabahin korunde uyandim birden telefon calmaya basladi hic aramayan bi arkadas beni ario ne olduki acaba cok merak ettim ama tekrar aramadim merak ettiimle kaldim ole... ztn kesin bi isi dusmustur fln yoksa nie arasin hic aramayan bi insan sabahin korunde durup dururken deil mi yani ?? :))
nese ya ztn insanin basina ne gelirse meraktan gelirmis ondan artik merak etmeim. cok uykum var ama benim kursa gitmem lazim bisey bile calismadim... gitarda bi notaya bile basmadim butun bi hafta boyunca. buyuzden hoca kesin yine bana laf sokacak :)) nese ya alistim artik tepki vermiom hocada kizmio ztn..
benim acilen gitar calismam lazim yaaaa....
ztn cok ilginc bi ruya gordum coookkk ilgincti hemde ruyamda hic gormek istemediim birini gordum kabus gibiydi bence ben kesin bu yuzden sabahin korunde uyandim nese ya ben gidip bi gitar calisiim sora hazirlaniim kursa gidiim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder