2 Ocak 2011 Pazar

Yeni Yıl o kadarda ii gelmedi !!! :)

   Dün değil ondan önceki gün yeni yılı kutladık ve bence o kadar ii bi yıl olmayabilir benim için... Neden diye soracak olursanız o kadar çok olay olduki bu yıl hiç ii bi yıl olmayacak gibi gelio..
     Yılbaşından 2 gün önce arkadaş beni  evindeki yılbaşı partisine davet etti. Ki ben çok büyük bir parti sanıodum tabi gelen diğer arkadaşlarda öle sanıomuş. Neyse ben yılbaşı sabahı arkadaşa sordum ettim fln hazırlandım.  Önceki günde sordum eğer istemiosan gelmeim die sora bikaç arkadaş var onlardan biriyle aram bozuk ve evine gittiğim arkadaş bana onlarda gelicek ona göre fln dedi. Neyse bende o kadar çok kişi olucak diye bekliom fln ben kesin o aramız bozuk olan arkadaşı görmem bile bisürü insan olur orada diye düşünürken birden bi baktım benimle bide ev sahibi arkadaşla bereber 5 kişi var ve ben bunlardan 2sini bi yıldır fln hiç görmüorum birinide nerdeyse hiç tanımıorum.  Birden keşke hiç gelmeseydim fln dedim...
    Bu böle geçti bitti. Ben eve gittiimde bu 3 arkadaş beni salona götürdü ve balon şişirttiler. Ev sahibi daa ortalarda yok tabii... Kendisi öle bi hazırlanıoki sanki böle sahneye fln çıkıcak bikaç dk sora. Yani biz öle beklioruz. Sora bu bi geldi biz bütün hazırlıkları yapmışız sora balonlarda bitmiş fln.  Bi baktık bu bi tayt üstünede gömlek gibi bişi giymiş makyajıda çok az. Bu kıyafeti ben giysem 2 dkkada hazırlanmış hatta bütün evdeki hazırlıkları flnda yapmıştım. Bizde bu gelmeyince çok böle ilginç bişi giycek çok süslendi fln sandık. Böle foto fln çekmeye başladılar bana çektiriolar beni aralarına fln almıolar. Sora ben yine ben keşke gelmeseydim neden geldimki benim burada ne işim var fln demeye başladım içimden...
    Nese buda böle geçti bitti. Derken biz yemek faslına geçtik böle yiyoruz içioruz fln tabii biz içmeyi fazla kaçırmışız hepimiz böle saçmalıoz fln derken böle bunlar birara odaya kapandı konuşuolar bu aradada bunlardan birinin telefonu çalıo bende telefon çalıo die hem haber vermek istedim hemde telefonu götürdüm. Sora ev sahibi olan arkadaş bana lütfen gidermisin özel ve önemli bişi konuşuoruz fln dedi. Tabi bana böle sölenincede ben bişi diyemedim telefon çalıoduda ondan fln dedim sora içeri gittim oturdum bilgisayarımı flnda götürmüştüm iiki götürmüşüm hem müzik dinledik hemde ben o zaman içinde oyalanmış oldum.  Nese bunlar konuşuo fln bende beni istemiolar madem neden çağırdı bu arkadaş beni fln die düşünüorum tabii.  Sorada ztn ev sahibi olan arkadaşıda odadan kovmuşlar bu geldi birlikte tavla oynadık müzik dinledik fln diğerleride içerde oturmuş dedikodu yapıo fln. Nese biz dans edioz konuşuoz fln derken diğer arkadaşlar geldi bide ev sahibi olan arkadaşla benim aramın bozuk olduğu arkadaş geçti içeri yine dedikodu fln yapıolar. Tabi bunlar konuşurken biz içerde öle bi eğlenioruzki tabu kuklasıyla foto çekioz sora normal foto çekioz konuşuoruz müzik dinlioruz fln... Nese sora geldiler...
     Sora biz yine masaya geçtik yedik içtik fln sora birden monopoly oynamaya karar verdik nası oldu anlamadım. Sora biz oyun oynarken gülüoz fln derken vazgeçtik oynamaktan sora arkadaş bize kahve yaptı fln normale döndük dün nerdeyse hiç sevmediim halde 5 bardak kahve içmişimdir heralde hemde acı acı böle şekersiz fln.  Tabi kahveleri içince normale döndük biz arkadaşla fln. Sora yeniyıla girerken şarkı fln seçtik oynadık falan filan. Sora arkadaş birden şişeyi fondip yaptı fln birden bire elinden almaa çalıştık ama geç kalmıştık almaa çalışırken bi baktık ztn bitmiş... Nese ya bundan soraki rezillikleri anlatmaım. Hepimiz o kadar çok rezil oldukki...
      Sora arkadaşlar sızdı bizde uyuduk tek ayık olan 2 kişiydik fln. Sabah uyandıımızda anlattık bu olanları fln inanmadılar fln. Nese biz kahvaltı etmek istedik arkadaşta ben kahvaltı sevmem o yüzden kahvaltılık bişi yok bizim evde fln dedi.  Sora bizde liva fln açıkmıdır bu saatte fln die sorduk fln nese açıkmış. Biz arkadaşla gittik livaya tabi giderken arkadaş öle sinirlenmişki bana dert yanmaa fln başladı bende "aaa ölemiymiş." "evet öle ya" fln die cvplar vermee başladım tabi. Nese eve geldik arkadaş dediki biz içeride biraz daa konuşalım ben çok sinirliyim fln die içeri gittik bende bilgisayarıda alsaydık keşke dedim ve olan ztn bundan sora oldu herkes bi sinirlendi bi sinirlendi korktum fln böle arada olan bana olcak die nese sankinleşti ortalık. Bide ben hep bu arkadaşla birlikte gezdiim için benide sorguya çektiler "Sana bişi anlattı mı" "Şu arkadaşla bizim hakkımızda konuştumu" fln die. Bende anlattım tabi nese aramızın kötü olduu arkadaşında neden bana kırıldıını anlamış bulunmaktaım ama artık çok geç eskisi gibi ii arkadaş olamayız gibime gelio. 
   Nese bu olayda böle geçti bittide inş benim anlattıklarımı ve yaptıklarımıda kimseye anlatmaz anlatılmasını istesem ztn o anlatmadan önce ben anlatırdım yani nese inş anlatmaz yoksa rezil olurum yada bikaç kişiyle daa aram bozulur fln. Nese özet olarak çok ilginç ve olaylı bi yılbaşı oldu inş bütün bi yılım olaylı geçmez ya yoksa işim çok zor hep olayların arasında kalmak korkmuşumdur ve artık bu olayların arasında olmak istemiorum... Yani bütün hazırlıklarım boşa gitti ama yinede ii bi yılbaşıydı hiç bu kadar eğlenmemiştim. Hiç tanımadıım birini tanımış oldum dier arkadaşla aramız düzeldi gibi oldu bide bi arkadaş daa vardı onunlada eğlendik ztn onunla hiçbi sorunumuz yoktu ve bundan sora bu 3 arkadaşla aramda hiçbi sorun olmaz. Bide birinin kendi düşüncesiyle iyilik yapmak isterken neler yapabileceğini öğrenmiş oldum ki bu çok kötü bişi olabiliomuş. Ztn kimseye hiçbişi anlatmıodum ama bundan sora hiçbi arkadaşın özelini kimseye anlatmam.  Ztn benden sır çıkmaz kimseye anlatmaki korkarım ya ben anlatırsam benimle küserse fln die nese... Herkese ii yıllar :)

Not: arkadaşın yıllığında ilkokul arkadaşımı buldum :)) ve onun hakkında saçmalamış olabilirim inş bunuda anlatmaz. Bide o yıllıkta bizim bölümde olan birini bide bizim sınıftan birinide gördüm çok ilginçti ya çok şaşırdım hiç tahmin etmediim kişiler o yıllıkta olduu için şaşırdım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder