2 Ocak 2011 Pazar

Ya Geçen Gün Dediim Gibi Yeni yıl Hiçte İyi Bir Şekilde Gelmedi Ya :(

Ya dünkü postta dediim gibi olaylı ve stresli bi yıl beni beklio... Neden diye soracak olursanız :
  1. Birsürü sınav var ve ben sadece 2sine çalıştım
  2. Yarın bir sınav var ve çok heyecanlıyım ve sınava götüreceğim kağıt buruş buruş olmuş inş sabaha düzelir 
  3. Yarın sabahın köründe okula gidicem ya aslında ders olsaydı daa geç gitcektim :(
  4. Hoca daa yeni kompozisyonu okumadı çünkü ben daa yeni yükledim ve yarın arkadaşlar bana çok sinirlenecekler 
  5. Yarın bütün projeleri yapmaa çalışcam yapmaa çalışcam dediim projelerde hazır sadece bikaç tane eksiği var onları tamamlıycam
Aslında o kadarda çok stresli bişi deilmiş ya hepsini hallederim ben heralde yani inş :) nese bukadar stres yapmaım ya yarın bakarız artık duruma ne olucak ne bitecek :) ve en önemlisi sınava gireceğim sınıfı bulabilirim :) çok heyecanlandım ya hiçbir ingilizce sınavında bu kadar heyecanlanmaştım ya inş ii bi puan alırım ya c- alsam bile yeter ya ben dier notlarımıda bilmiom çok stres yaparım die hiç bakmadım ve korkuorum ztn bende kendimi daa notlar açıklanmadı die kandırıorum şu anda :) nese ya sınav sınav yeter artık bu haftadan sorada bitio ztn bu çile yani sınavlar bitio dersler bitio okul tatile girio ve çok seviniorum :) okul bitince herşey bitmiycek tabi bide bu derslerin sınavlarının sonuçlarını bekleme gibi bi stresimde oluoki o daa kötü... inş 2.00 üstü bi ortalama gelir ya... aslında 2.05 bile gelio ya biraz önce en kötü notla hesapladım sınamalı deil normal yani başarılı geçiorum şu anda çok sevinçliyim... Yupppieeee....  :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder