20 Ocak 2011 Perşembe

TATİL

        Bu tatilde tatilin hiç ii bişi olmadıını görmüş bulunmaktayım. Bikere hiçbişi istediim gibi olmadı ve ben hiç geç uyanamadım ama geç yatabildim. Sora bide gezmek için fln sabahın köründe uyandım o da ayrı  bi olay. Tatilin bazı kısımları güzeldi mesela ablamın yanına istanbula gittim ananemlerin yanına çoruma gittim onları gördüm geldim bu yüzden çok mutluyum. 
        İstanbulda ablam gezdirmek için haftasonu erken uyandırdı gezdik tozduk bişiler yedik fln. En çok görmeyi istediim sergiye bile gittim. Frida sergisine gittim sergi o kadar kalabalıktıki nerdeyse ezilicektim ama yinede gezdim o sergiyi ve çok beğendim. Hee bide orada ünlü birini gördüm ama sölemiycem kim olduunu meraktan çatlayın... İstanbuldaki tatilim çok iiydi ama bide geç uyuyup geç uyanbilseydim daa ii olacaktı. Nese ya haftaiçide hiçbişi yapmadan evde oturarak geçti benim için tabii çünkü annemler dışarıda gezdiler hep ben gezmek istemediimden evde oturdum hep yemekteyizi izleyip yemek öğrendimde hiçbi zaman yemek fln yapmam ben sevmem öle şeyleri sora hep isterler evdekiler die yapmıom. Eğer ailemle yaşamayıp yanlız yaşasaydım hergün bi yemek yapardım ama böle olunca annem yapıo die yapmıom. Nese ya haftaiçide bigün dışarı çıktık alışveriş için orada bişiler fln yedik o kadar. Bide evdeyken hiç istediimiz tv programınıda izleyemedik bu arada nese ya biraz dizilerden uzak kalmış bulunduk bişi olmaz kaldıım yerden yakaladım ztn bi saatlik özetler sayesinde izleyemediim bölümü izlemiş kadar oldum. İstanbul tatili burada bitti otobüse hiç bu kadar erken bi saatte binmemiştim gözümden uyku akıodu evden çıkarken bide orada servis bekledik servisi bekleyen bizden başka kimse yok sokakta desen ztn kimse yok. Bekledik beklerken dier yolcularda geldi biz yanlız kalmamış olduk. Otobüste süperdi ya.. Film fln izledim otobüste izleyebilecek film kalmadı yani bütün filmleri izlemişim sora bi film vardı onu çok merak etmiştimde zaman yetmemişti onuda İstanbul otobüsünden inip Çorum otobüsüne binince izledim. Nese bu otobüs biraz kötüydü.
        Çorum otobüsünden indik ananemlere gittik. Evde temizlik vardı ve daa bitmemişti. Temizlikçi kadın önce teyzemlerin evini temizlemiş sora aşağıya inip ananemlerin evini temizlemiş ondan bitmemiş temizlik. Biz gittiimizde temizlik bitmeyince büyükbabam sölenmeye başladı tabii. Çorumdaki tatilimde ii geçti gibi oldu ya kuzenlerle fln vakit geçirdik 3 gün olunca hiçbişi anlamadık tabiikide. Kuzenlerim bana sen gitme senin tatilin varmış daa dediler ama ben gitmek istedim. Orada yapacak hiçbişi yok kuzenle gezip durucaktık geziceğimiz yerleride ben gezmek istemiodum. Nese ya oradada küçük kuzenler tarafından sabahın köründe uyandırıldım fln.. Çorumdan döndük Ankaraya yani evime döndüm ve çok mutluydum eve geldiim için ama evdede yapacak bişi bulamıorum ya. The Sims in 3.sünü almıştım onu yükledim sabah akşam onu oynuom artık ama artık spora yazdırıldım ve haftada 2 yada 3 gün gidicem. Sora bide gitar kursum var ztn. Yani tatilim yine doldu ve bitmek üzere yapacak bişi yok.
               İlk bi hafta çok güzel geçti çok eğlendim. Bu haftada çok sıkıldım ama inş haftaya böle sıkıcı geçmez ya napıcaımı şaşırdım sıkıntıdan odamı fln toplayasım fln gelio ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder