4 Ocak 2011 Salı

Bu Kadar Boş Bigünüm Daa Olmamıştı Ya

Bugün yani saat 12 olmuş dün diyim bari sabahın köründe kalkıp sınava gittim. Sınav için bi text vermişlerdi okuyamadım açıkcası okumakta istemedim. Onun yerine yılbaşı günü eğlendim eğlendimde sayılmaz ama yinede biraz eğlenceliydi ondan soraki günde böle kavga gürültü fln olunca stres yaptım eve gidince uyudum midem yandı fln ondan bişi yapamadım bide ablam gelmişti onunla oturduk fln. Ertesi günde ablamla gezdik alışverişe fln gittik ondan bişi yapamadım derken sınava bi gittim text hakkında hiçbişi bilmiorum. Sınav sırasında bikaç dkkada okudum fln. Kompozisyonu yazdım ama inş soruya cvp vermişimdir yoksa kötü ya. Soruda böle hani okulu bisüre dondurursun ya o öğrencileri daa sağlıklı bi toplum için cesaretlendirir mi die bi soru bide bu ingilizce sınavı.. Ben bişiler saçmaladım böle bi cesaretlendirir dedim bide cesaretlendirmeyebilir dedim sora bunları yazdıktan sora texte baktım bulurmuyum bununla ilgili bişiler die baktım texti okumama gerek yokmuş sınavdada okusam yetiomuş ama önceden bi bilgi sahibi olsaymışım daa ii olurmuş tabii.. Ztn sınavda böle öss ye girmiş muamelesi yapıolar ya o anda sanki çok önemli bi sınava giriomuş gibi hissediosun sanki hayatın ve kariyerin bu sınava bağlı eğer geçemezsen bütün herşey bitecekmiş gibi hissediosun ya o anda en kolay sınav bile zor gelio... Nese eve geldim yapacak hiçbişi yok öğlen ve öğleden sora olan bütün tv programlarını izledim ve çok saçma olduuna karar verdim ne o öle ya hiçbişi yok... Sora oturdum bilgisayarda oyun oynayım dedim ondanda sıkıldım. Sora 6 saat fln uyudum uyandım tvde izlemek istediim bişi vardı onuda bu hafta eski bölümü verdiler. Sora bi program buldum izliorum fln bi müzik çıktı ben hiç öle müzik dinlemem ne yapayım başka bişi yok birazdan konuşmaya başlarlar kesin dedim izlemeye devam ettim 2 dk sora bitti. 
       
........................................................

  Çok alakasız ama yazmak istedim. Bugün aslında pazar günü bi karar aldım. Artık spora fln başlıycam çok şişmanlamışım pazar günü denediim hiçbi pantolon olmadı ve moralim çok bozuldu. Herkese normal olan pantolonlar bana oldu tayt bide etek denedim önden güzel durduda arkadan hiçbişeye benzemedi her tarafım belli oluodu sora ablama bunu anlatmaa çalıştım anlatamadım. Etek güzeldi hatta tam oldu ama bi gariplik vardı. Nese eteği beğendiim halde o gariplik yüzünden almadım. Bu yüzdende bugün zayıflama gerek gibi karara vardım. Hadi hayırlısı inş bikaç kilo giderde herşey üstümde düzgün durur.. 

Not: Bu arada bi hikaye daa yazmaya karar verdim ama bu hikaye dierinden daa uzun olucak ve daa düzgün bi hikaye olucak dieri çok saçmaydı bu daa güzel ve daa sürükleyici bi hikaye olucak ama daa ne yazacaıma karar veremedim o da ayrı bir konu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder